Alla medlemmar och stödmedlemmar samt veteraner hälsas hjärtligt välkomna!

Plats: Kråk söder om Karlsborg. Datum: 18-20 maj  Aktiviteter: Musik, mat och dryck, tävlingar, lotterier och givetvis en massa mingel. Årsmötet genomförs på lördag kl.11 Anmälan: Skall göras senast den 12 maj till DO-Öst Kent Hammarlund på do.ost@bbmc.se .              Kommendatur: Boende i enkelrum/dblrum.  Kostnad: hela helgen 400:-/ person, en övernattning 250:-/person.        Betala gärna med Swish för mat/boende, PX, bongar. Ta med kontanter till lotteriet.                            Ni behöver INTE ta med lakan och handduk det finns på plats.                                               Alla handlingar till årsmötet ligger under members only/styrelserapporter och skall skrivas ut av var och en själv.                           Motioner skall vara sekreteraren Nina Nord tillhanda skriftligt och digitalt senast den 19 mars 2018. Mejla sekreterare@bbmc.se

Maria Sääf Westins foto.

Detta är en demobutik för teständamål — ingen order kommer behandlas. Eventuella betalningar kommer behandlas som donationer. Avvisa